[Tajfutas] TORUS - Swedish Forest Cup II 5.- 6. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 15., Szo, 17:09:32 CET

Sziasztok,

Köszönöm a sok-sok információt. 1978-ban Kiss "dömizson" Csonti nyert
H21-ben, Rumcájsz hazájában.

Egy régi filmösszeállítást találtam a neten:

https://www.youtube.com/watch?v=vdNm2kuS7mQ

A negyedik perc után Fifi tűnik fel egy pontfogásnál, később Korik Vera
és a Postás sátortábora látható, a vége felé sarat dagaszt 83-ban Dosek
Toncsi és Takács Csabi is a befutón.

A mellékelt fotón Csontit fogja körbe a 22-s Yossarian csapat. Tán
1979-80 vagy 81-ben? (Svájc)

2022.01.15. 12:34 keltezéssel, Honfi Gabor írta:
> ez komoly eredmény volt a homokköveken...nem valószínû, hogy ezt más magyar megismételte...tavaly sem ízlett ez a mieinknek...
Name: img912.jpg
Type: image/jpeg