[Tajfutas] TORUS - Swedish Forest Cup II 5.- 6. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Jan. 15., Szo, 01:02:17 CET

Sziasztok,

Magyarázom a bizonyítványom:

Az 5. forduló végén azt vártam, hogy valaki benyújt egy óvást az 51-55-s
szakaszra. Jól jártam volna vele. Három hibám is volt benne.

A pontok szöghelyzete, távolsága rendben volt. Ezt nem lehet vitatni. Én
a térképen jelöltem volna három dolgot másképpen.

A mellékelt képen az 1. nyíl végén rajzoltam volna egy plusz hajlatot.
2-3.nyilaknál pedig a területet nyíltként rajzoltam volna meg, míg a
térkép tetején a jelleghatár pöttyök feletti részt fehérrel ábrázoltam
volna.

A tegnapi 6. fordulón nagyon jó képek voltak és rafinált pontok. Idő
kellet a beazonosításhoz, kinek mennyi. A legelső feladat első pontjához
(11) 39 mp kellett. Ez nagyon magas érték. Tetőzte a problémát az, hogy
a döntés végén a pont E betűje helyett F-t nyomtam meg. Miért is? Mert a
döntés végére csak azt láttam, hogy ez a jobboldali legszélső pont,
tehát F, de nem mert az kicsit hátrább, a szemsíkomból kikerült,
megfeledkeztem róla. +45 mp ezért az elnézésért. Lásd. mellékelt
megoldások. Sajnos indiszponáltam -sűrű napi gondok között -ültem le
játszani.

Gyertek versengeni. Nem kell élesben döngetni. Verseny utáni napokban is
lehet teljesíteni a pályákat regisztrált felhasználóként. A gép elmenti
a megoldásitokat és össze tudjátok vetni a hivatalos teljesítőkkel.

Nosztalgiázás: 1981-ben házasodtam meg Kis(s) Mariannkámmal és a
nászutunk Jicin-be vezetett az 5-naposra. Az első napot nagy
meglepetésre megnyertem, majd a további napok is jól sikerültek.
Összetettben a 2. helyen végeztem, Jaroslav Kacmarcik mögött. Ismertek
olyanokat, akik JICIN-5 naposon dobogón végeztek az F21E kategóriában?
Friss digitalizált képek mellékelve.

Ebből a formációból még négy futam van hátra és azt követően "nyakunkon"
a jan. 26-i első magyar bajnoki futam. Budaörs, WMOC2021 térképpel.

Legyünk újra 140 felett  "csatában". Edzők, fiatalok, játékos kedvűek,
szívesen bemutatom a játék alapjait egy öntevékenyen szerveződő online
furúmon, akár egy klub szervezésében (meghívásra), vagy Hétfőn-Hétkor
webes előadásban.

Name: SFC-II-2022_01_12_51_ javasolt változtatás_KJ.jpg
Type: image/jpeg