[Tajfutas] Páli Tivadar elméleti verseny

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2022. Jan. 9., V, 14:31:36 CET

Sziasztok!

Szívesen segítenék, de nem emlékszem, hogy 25 ezres oktatótérkép
létezett volna a '60-as években. Az első ilyen térkép úgy 15 évvel
később, Hrenkó Pali révén jelent a Pesthidegkúti repülőtérről.

Viszont létezett 50 ezres oktató térkép. Anno én is ezen oldottam meg az
elméleti feladatokat 1961-ben és Janó is ezt mellékelte be a Medovarszky
hagyatékból, mint a Páli ev. 1963-as térképét. Ezt akkor 1,50-ért
lehetett kapni az Ápiszban.
Itt mellékelem, tanulmányozd, hátha visszajönnek az emlékek.
Netán a rét kicsit nagyobb volt, mint emlékszel. Nem 600, hanem mondjuk
60 000 m2. Azon a szarvasok is szívesebben dulakodnak.

Az oktatótérképről biztosat talán csak Ábel tud mondani.
Boxi

Name: Elméleti verseny_1963003 copy.jpg
Type: image/jpeg