[Tajfutas] TORUS e-O-Ringen 2022 4. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Feb. 10., Cs, 14:51:27 CET

Sziasztok,

Csak előre szólok, az edzők ma engedjék korábban haza a tanítványaikat
az edzésről. Miért is?

Azért, mert a mai e-O-Ringen 2022 4. futama egy "kötelező olvasmány".
http://torus.yq.cz/index.cgi

Aki jól akar szerepelni a Hungarian TORUS TemO Trophy küzdelmében, annak
ezt le kell nyomnia.

A tegnapi erdei futam nehéz volt. Egy versenyző, így a győztes sem hozta
le hibapont nélkül.

Itt egy feladat belőle:
https://drive.google.com/file/d/1zA3Z7RXOuu2p9NOCNd-Ug1H64M2g_Lsk/view?usp=sharing

A mait viszont nagyon sokan fogják dupla OO-ra hozni. Én biztosan nem,
mert nem tudok hatig sem elszámolni. :( Lásd. aktuális 14:20-s állást a
mellékletben.

Ha megoldod a pályát, akkor megtudod, hogy a Street View-ban mutatott
elképzeléseim visszaköszöntek-e a pályában.

Kérditek Józsikát? Ez nagyon fog tetszeni neki is. A szülei nem is
engedték el ének-zene szakkörbe.

2022.02.09. 20:06 keltezéssel, Kelemen János írta:
> Holnap irány Uppsala belvárosa. Térkép, terep:
> http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/2022-February/032708.html

Name: e-O-Ringen_2022_02_10_4_elozetes_eredmeny.jpg
Type: image/jpeg