[Tajfutas] TORUS e-O-Ringen 2022 3. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Feb. 9., Sze, 20:06:07 CET

Sziasztok,

Józsikának ma segítsetek, álljatok mögötte a számítógépnél és néha
súgjatok neki. Fogós feladatok, de már kezdjük kiismerni a pályakitűzőt.

A TORUS rendezőktől kaptam választ az 1. napi ábrázolási problémára.
Röviden annyi, hogy az ilyen játékokba, mint ez is, belefér a kis
csínytevés.

Ez volt a vitatott ábrázolás:
https://drive.google.com/file/d/1VTxIKkp12E0VVq7xJygA1AOJoWaNpIxl/view?usp=sharing

A tegnapi nap nagyon kellemes volt. Itt van a linken a kezdő feladat:
https://drive.google.com/file/d/1KbCNA50sODYa4RK8-pm0xFpMCKIFdRhY/view?usp=sharing
A megoldást most nem árulom el, de látható, hogy 17 mp alatt oldottam
meg. Link megnyitása, stopper indul.
Na ugye, ilyen egyszerű. Ne hezitálj. Regisztrálj és gyere játszani.

Erik, szükség van rád. Ugyan előrébb léptünk egy helyet a
csapatversenyen (15.), de ez kevés az üdvösséghez. Hiányoznak a 90 és az
feletti pontjaid.

Hazai, 19:50-s eredmények a mellékletben. 23:30-ig áll a pálya,
bontásban nem kell segítenetek.

Holnap irány Uppsala belvárosa. Térkép, terep:
http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/2022-February/032708.html

Name: e-O-Ringen_3_reszeredmeny.jpg
Type: image/jpeg