[Tajfutas] TORUS Christmas Cup 2022 12. forduló - BUÉK 2023

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Dec. 31., Szo, 00:43:03 CET

Szia, sziasztok,

Itt a vége, fuss el véle.

Itt jártunk tegnap. Figyelem: +18-s karika, ha végignézed a képgalériát.
(GOC fiatalok, szemeket becsukni.)

https://www.fontus.si/izdelek/terme-olimia-hotel-breza-4-oddih-pocitnice-akcija/

https://travelslovenia.org/terme-olimia-photos/

Ezen fotók egy részét és a Google Maps képeit használtam a
felkészülésnél. A 15 perc játékot pár óra előkészület előzi meg.

Csábító, ugye! No, akkor egy-két feladat mutatóba.

Három hibám volt a harmincból: Elsőnél nem figyeltem a szimbolt és a
zéró toleranciát, másodiknál figyelmetlen voltam, a harmadiknál (ez a
legfájóbb) újra számolási hibát vétettem.

https://drive.google.com/file/d/1Wn0xibtadTgPo3R5nSS_D4PSkRFJ98U4/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/180ekcg1mWtvyrbjs7ITncGTFPcS5AUi0/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1eyDE5mcdn35nYtLKUStIz600Y2GTRcGj/view?usp=share_link
(itt számoltam el magam)

Az utolsó feladvánnyal -ahogy a pályakitűző is teszi- kívánok sikeresen
végrehajtott átmeneteket és jó döntéseket a következő "páratlan" évben.
BUÉK 2023

https://drive.google.com/file/d/1oCO4RiyHIwF1ufDBTzLmK80lv44_lLWh/view?usp=share_link

Eredmények, feladatok ezen a linken érhetők el (nem szükséges hozzá
regisztráció): http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Az összetett férfi mezőnyben Miháczi Zoli, Tipo TKE (28.) a legjobb
magyar versenyző, míg a női mezőnyben Darics Nikolett, SDS-ből. (88.)
Gratula az eredményükhöz. Összesen indultak: 751, 9 pálya alapján
értékeltek száma kb. 450 fő

  + Homo Navigators-i dicséretben részesítem Mihókot a HTTT 2021 és 2022
évi lebonyolításáért. Köszönöm, nagyon jó fejtörők voltak az egész évben
tartó futamokon.

A 2023-as év négylevelű lóheréje az "önkéntesség" lesz.

Slava ...

Janó (IRIS-T)

Ui: 11. feladatról küldött linkek megoldása: Z-Z-B-Z és C, ha jók a
megoldásaid, akkor jövőre csatlakozzál hozzánk. Játékra fel!