[Tajfutas] TORUS Christmas Cup 2022 11. forduló + HTTT

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Dec. 29., Cs, 02:32:02 CET

Szia, sziasztok,

Hibátlan teljesítmény!! Nagyon kellett ez az eredmény, hogy picit
helyrebillenjen az önbizalmam. Rajt előtt szemüveglencse tisztítás,
bemelegítés (pár darab "Szergej f*sz* gyerek, sose fagy meg." gyakorlat,
mellhez tartás, könyökhúzások 2x .......
http://www.jgypk.hu/tamop13e/tananyag_html/gimnasztika/2_tblzat_nyjt_hats_kargyakorlatok.html
stb. Egér és alátét beállítása. Lágy háttérvilágítás. Külvilág
kikapcsol. Hajrá!

Te is tekints meg pár faladatot. Ezek, ismét Józsikának való pályák.
Negyedik magyarként végeztem a 132. helyen 523 versenyzőből.

https://drive.google.com/file/d/1DY68l9JV_tZMorsjwRs9ShxM3WVwzUqT/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1AvZIV4GSXa4lMWY_syMnf5nimymfX496/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1MX0x5-h8QXvxi2lchAo0-ebhZij7gJ7q/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1Hzb73fq01OxP6x60EDFWVhJogkFU-2Al/view?usp=share_link

Eredmények, feladatok, ezen a linken érhetők el (nem szükséges hozzá
regisztráció): http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Pénteken újra Szlovéniába utazunk (sajnos egyre kevesebben), egy
köpésnyire a horvát határ mellé, Podčetrtek-be
https://www.objevuj-slovinsko.cz/terme-olimia-podcetrtek/

Van itt minden, mi szem-szájnak ingere. A sorozat utolsó szakasza.
Kapuzárási pánik.

Záróra: ma volt a HTTT 2022 záró futam is. Csak egy link a 40
feladatból, az utolsó pontról.

https://drive.google.com/file/d/1Fb9A4i4SpHjIGFQn-N_2e91yfXpx2J8o/view?usp=share_link

Nem volt vészes, de az első feladatsoron elvéreztem (megszült létezni
egy járda folytatása) és később is becsúszott egy-egy hiba, köztük egy
mezei elszámolási is (!) (megjegyzés: Mihók vihetne magával a fotózáshoz
egy sámlit.) Vissza a valóságba. Le vagyok törve, mint a bili füle. Az
összetett eredményen azért nem olyan rossz: 37 magyar versenyzőből a 9.
helyen zártan. A nemzetköziben 960-ból (inkább csak 300-ból) végeztem a
99. helyen. Tavaly az 1250-ből (inkább 400-ból)  végeztem a 232. helyen,
a magyarok között lettem 22. Előre léptem, miközben csökkent a
gázfogyasztásom.

Slava ...

Janó

Ui: 10. feladatról küldött linkek megoldása: D-D-Z-F-Z-E