[Tajfutas] Kőszeg - Sprint 1-4 zöldek Fair Play 2022 segédikon - milyen kék a kék a tájfutó térképeken?

Gábor Forrai fgjasi at gmail.com
2022. Aug. 31., Sze, 20:24:36 CEST

Sziasztok,

*„Ha szükséges, ezeket a terepen is jelölni kell.” *Ez tiszta sor, ezt nem
is vitatom. A rendezőségnek saját érdekében is törekedni kell az
egyértelműségre. De ettől még ha a versenyző lát a terepen egy nyitott
kaput, még nem jelenti azt, hogy át is futhat rajta.
Általában a rendezőség azt tudja garantálni, hogy a térképen nyitottnak
jelölt kapuk a valóságban is nyitottak legyenek, de azt elvárni, hogy
versenyterepen található minden más, a térképen zártnak jelölt kapu
folyamatosan zárva legyen a verseny ideje alatt, az képtelenség.

Üdv,
Gábor

Kovács Gábor <gabor01kovacs at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug. 31.,
Sze, 17:14):