[Tajfutas] figyelem koncentráció vs szivatás

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2022. Aug. 29., H, 21:09:09 CEST

Sziasztok!

A versenybírói képzés ügye sem egyszerű, mert felvetődik a kérdés, hogy
ki tud egy adott témában - jelen esetben a sprint pályakitűzésről - jó
előadást tartani? A versenybírói végzettség fokától függetlenül nyilván
az tud több tapasztalatot megosztani, aki nem csak üres parkokba vagy
lineáris utcahálózatra tervez pályát. És ha van is előadó, miként lehet
elérni, hogy a következő évi pályakitűzők valóban részt vegyenek a képzésen?

Mindenesetre Sólyomtól nagy bátorságra vall az első levele, mert most
vasárnap ő rendez hasonló versenyt, és erős a gyanúm, hogy a Balaton
Kupa mind a térkép, mint a pályák tekintetében gyengébb lesz, mint a
Kőszeg Kupa volt. De ne legyen igazam.
Másrészt amit itt ő megevett, vagyis hogy nem nézte a szimbólt, és a
sövény rossz oldalára ment, azt zsörtölődés helyett inkább elkerülendő
példának kéne felhoznia a tanítványainak, ha már egyúttal edző is.

De megértem őt is, mert az a gyanúm, hogy ő nem azt a technikás,
figyelős sprintet szereti, amilyen irányba halad a sportág, hanem a
Marosffy Dani által is említett kevesebb pontos, futós pályákat.

Üdv,
Skuló Marci