[Tajfutas] figyelem koncentráció vs szivatás

Zoltan Kiss csonti195675 at gmail.com
2022. Aug. 29., H, 19:10:16 CEST

Sziasztok! Nekem is volt hasonló élményem a tavalyi MTBO hosszútávú
bajnokságon. Kinek volt igaza? Nem tudom, de soha többet nem vállalok
pályakitűzést. Nem éri meg. Azóta rendben van a vérnyomásom. De azért ne
adjátok fel. Üdv Csonti

Balázs Gyenizse-Nagy <gyeni23 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 29.,
Hét 18:35):