[Tajfutas] Elfogulatlanul ... figyelem koncentráció vs szivatás

Ágnes Ludvig korabnyik.agnes at gmail.com
2022. Aug. 29., H, 18:20:57 CEST

Sziasztok!
Bocs a tengeri kígyó hírfolyam további szaporításáért, de nem állom meg szó
nélkül.
1. Minden tisztelet a versenyrendezőknek, izgalmas városi helyszín, jó
felkészülési lehetőség a ROB-ra, rengeteg munka van benne, amiért hála és
köszönet, mert valószínű nem ebből gazdagodnak meg. És még az időjárási
elemekkel is meg kellett küzdeniük.
2. A Dunántúl kupával, az ott elkövetett sorozatos hibákkal nem lehet
összemérni ezt az egy kifogásolt pontot - ld. korábbi levelezések. (voltam
mindkét versenyen)
3. Valaha a versenybírói tanfolyamon azt tanultuk, nem a bóját kell
keresni, hanem a tereptárgyat.
4. A sprint hevében is meg kell próbálni maximálisan koncentrálni. Ha
elfutjuk az agyunkat, jönnek kihagyások. Sorolhatnám, minél vénebb (N65)
vagyok, annál több hibát követek el koncentrációhiány miatt. De ezekből
mindenkinek egyénileg le kell vonni a tanulságokat.
5. A pont vonzása szindróma: az előző pontról (37) tényleg látszott a
38-as, felületes térkép- és szimból olvasással ehhez rohant oda az ember a
39 helyett. Én is beleestem ebbe a csapdába, fogtam a 38-ast, de utána
észrevettem, korrigáltam.
6. Valóban, szerencsésebb lett volna jobban különböző kódot adni (de ha
tudom, hogy el fogok esni, leteszem a kezem)
Összességében jó volt, köszönjük a rendezést, Julcsi, ne veszítsétek el a
kedveteket.
Üdv
Ludvig Ágnes

[image: width=]
Vírusmentes.www.avast.com
<#m_-3347969959289793593_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

TipoMiksi <tipomiksi at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug. 29., H,
17:41):