[Tajfutas] figyelem koncentráció vs szivatás

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2022. Aug. 29., H, 14:35:39 CEST

Sziasztok!

Ezek szerint nem rendelkeztek versenybírói végzettséggel a pályakitűzők?

Üdv:
                            Sólyom
"Teljesen őrültség mindig ugyanazt tenni és teljesen más eredményt várni."
+3620/472-0056

*SZJA 1%Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség!*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület**SZJA 1%*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Juhász Júlia <futniiskell at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 29., H,