[Tajfutas] Fwd: Dobó István emlékverseny és Salvus Kupa versenyértesítő

Katalin Tóth tothkatalin1007 at gmail.com
2022. Aug. 21., V, 09:31:16 CEST

---------- Forwarded message ---------
Feladó: Katalin Tóth <tothkatalin1007 at gmail.com>
Date: 2022. aug. 21., V, 9:26
Subject: Re: [Tajfutas] Dobó István emlékverseny és Salvus Kupa
versenyértesítő
To: Kerényi Dénes <dkerenyi at qualiplan.axelero.net>

Kedves Dezső!

A Rendezőség nevében köszönöm az észrevételt.
Igazad van a pályák tekintetében, de a 12-es pálya az átlagnál nehezebb
lett, úgy gondoljuk az általad említett senior kategóriáknak megfelelő.
A 12-es pályákat tesszük inkább könnyebbé.

A karantén nekünk sem szimpatikus, de az egyenlő esélyek biztosítása miatt
szükséges.

Várunk Benneteket!

Nagy Árpád nevében Tóth Katalin

Kerényi Dénes <dkerenyi at qualiplan.axelero.net> ezt írta (időpont: 2022.