[Tajfutas] Dobó István emlékverseny és Salvus Kupa versenyértesítő

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.axelero.net
2022. Aug. 21., V, 00:02:27 CEST

Kedves Rendezők!

Tisztelettel kérdezem, hogy komolyan gondoljátok azt, hogy az N50-55 és
F65-70 kategóriáknak egy 12C-s pálya volna az optimális? (A
pályaadatokból ezt olvasom ki.) - Mert szerintem nagyon nem!

Továbbá:   attól lesz egy RR kupaverseny (jelen állás szerint 80-nál
kevesebb nevezővel) komolyabb, ha karanténosdit játszunk?
(v.ö. Hungária Kupa - 800+ fős nemzetközi verseny -, ahol nem volt
térkép elvétel sem.)

üdv  D