[Tajfutas] Gáz van! off:)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2022. Aug. 6., Szo, 16:14:37 CEST

Tisztelt Listatagok,

Elnézést a lenti levelemért. A Lazarus cím véletlenül maradt benne a
személyre szóló válaszlevelemben.

Kövessétek az EOC2022 mai küzdelmeit. Csabi a B döntőben hamarosan
rajtol és követhető lesz a futása a nyomkövetőn:

https://orienteering.sport/event/orienteering-world-cup-round-2-with-european-orienteering-championships/middle-final/