[Tajfutas] Gáz van! off:)

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2022. Aug. 3., Sze, 20:38:18 CEST

  Szia janó!

Semmi teendőd nincs, felesleges diktálnod szerintem. A szolgáltatóknál
is vannak értelmes emberek:))

Először is Te nem átalánydíjas vagy: átalánydijat az fizet aki a
fogyasztástól függetlenül minden hónapban azonos díjat fizet. Te 11
előlegszámlát fizetsz, majd a leolvasás után a 12. számla tartalmazza
a tény és az előlegfogyasztás különbözetét.

A gáznál a országos fogyasztási görbe alapján fizeted a
rezsicsökkentett összeget és magasabb árat is. Pl. augusztusban lesz a
rezsicsökkentett 10 m3, de januárban 200 m3 - hisz akkor fűtünk.

szabó laci

Idézet (Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu>):