[Tajfutas] Múltba révedés

László Pap paplaco56 at gmail.com
2022. Ápr. 4., H, 03:04:35 CEST

A tipónál volt 6-7 leigazolt szovjet versenyző, női, férfi, szenior. Akkor
még ideiglenessen itt állomásoztak, de már rezgett a léc. Búcsúzóul egy
három hetes Uralon túli tájfutós, kulturális, népi hagyományokat örző
(szauna, vodka, szauna, vodka, vodka) túrát szerveztek nekünk potom pénzért.
Életre szóló élmény volt.

Lacó

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022. ápr.
2., Szo 20:29):