[Tajfutas] kategória összevonás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Sze. 6., H, 08:48:08 CEST

Sziasztok,

Én nem indulok versenyeken, így kissé távol áll tőlem ez az időről időre
visszatérő kategória összevonási probléma.

Én a minősítési szabályzatot csatolom a levelemhez.

Mi lenne, ha N60 és F75 felett nem lenne minősítés/ranglista számolás?

Megoldaná az összevonási problémákat?

2021.09.05. 19:57 keltezéssel, Zoltán Hegedűs írta:
> Lásd Versenyszabályzat 5. sz.melléklete, csatoltam.
> Ebben benne van minden, amit szeretnénk.
> Gerzsonnal egyetértek abban, hogy el kellene felejteni a kategória
> összevonásokat
Name: 24709_Minostesi-szabalyzat-2021.pdf
Type: application/pdf