[Tajfutas] kategória összevonás

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2021. Sze. 5., V, 19:57:56 CEST

Kedves Sporttársak!
Miről beszélünk?
Lásd Versenyszabályzat 5. sz.melléklete, csatoltam.
Ebben benne van minden, amit szeretnénk.

Persze tudom miért esik szó róla,
mert még nem találkoztam pályakitűzővel, aki olvasta volna.

Hát így hogyan vegyék figyelembe?
Talán a levlistás hozzászólások után ez is változik,
mert az idősek pályakitűzési szempontjai
eltérnek a többi kategóriától.

Jó lenne, mert jobb esetben csak rossz szájíz marad a résztvevőkben,
rosszabb esetben egy idő után nem mennek versenyre és
elveszítjük őket, amivel sportágunk egyik nagy értékét, az
"életfogytiglan űzhetőséget" veszítjük el.
Remélem, hogy mégsem.
Üdv, Hegedűs Zoltán

Pavlovics György <dr.pavlovics.gy at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021.
szept. 5., V, 18:19):