[Tajfutas] TORUS Season #3 Spring 2021 8. forduló -végszó

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Már. 27., Szo, 00:36:13 CET

Sziasztok,

Végszó a futamról: Magyar győzelem a B kategóriában, Károlyi Gergely
(SPA) személyében. Gratulálunk, eredményeddel feljutottál az "Á"
kategóriába. :))

A Professzor úr és köztem zajló szoros csatában két régi esemény
pillanata ugrik be.

1. Dénes Zolinak nagyon kemény hajrái vannak/voltak. Az 1994 évi bükki
HOB-n fantasztikus befutót vágott le. Én már célban voltam és onnan
követtem a hajráját és figyeltem a stoppert (karóra).

Lenyomott, gondoltam, de nem 3 mp-el én végeztem a dobogón. Ő fiatal
Titán, én pedig 36 éves öreg trottyos.

Mondtam is neki a 3mp előnyömre: "Ez a nemzetközi rutin."

És mire jó Sziberth Peti adatbázisa:
http://tajfutas.szieberth.hu/ob/HOB/1994#F21E én még 1 mp-re emlékeztem.

A mellékelt TORUS előzetes eredménykivonat alapján, most Zetor mondhatja
nekem, hogy  "Ez a nemzetközi rutin." 0,1 ponttal megelőzött. Lásd. 1
melléklet

DE, ekkor jön a csavar. Óvnak és kimeszelik az egyik pontcsoportot. B-51
Megváltozik az eredmény összetettben. Most én mondom, hogy "ez a
nemzetközi rutin." Lásd. 2. melléklet

2. Ide tartozik még egy eset. 1986 Miskolc Egyetemi VB. Fárasztó fizikai
pálya, forróság, nyár. Befutok, megtapsolnak, gratulálnak 3. vagy. Akkor
még szúróbélyegző és karton szolgál az igazolásra. Ráírták a célidőmet.

Második helyezett Lantos Zoli, első helyen egy svéd srác. Közvetlenül az
eredményhirdetés előtt szólnak, hogy én vagyok a 2., Zoli pedig a
harmadik. A kartonokra rossz (más) célidőt vezettek fel. Ezt szúrták ki
és tették a helyére.

Van egy álmom: egyszer hiba nélkül teljesíteni egy TempO pályát. Nem
egyszerű, a kimeszelt pontcsoport kukába dobta az egyik hibámat, de a
másik az ott árválkodik továbbra is. Lásd. 3. melléklet.

Tán egy következő versenyen összejön a hibapont nélküli futam.

Szerdán Nagykovácsiban: http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Name: Torus Spring 2021_B_összetett eredmény_kivonat_1.jpg
Type: image/jpeg