[Tajfutas] TORUS Season #3 Spring 2021 8. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Már. 25., Cs, 17:38:30 CET

Sziasztok,

Hajrá, kapcsolódjatok ki! Feledjétek el néhány pillanatra az élet
nehézségeit.

Sajna, visszazökkentem a mókuskerékbe.

De, ha még nem nyomtad le a 8. befejező fordulót, akkor még vár a szemre
együgyű, de időre menő, ezért pedig végtelenül nehéz feladatsor. (7 szakasz)

Nem fér bele egy hiba sem, pláne nem az ha 30 mp-t fordítasz egy pont
beazonosítására és azt követően még rossz választ is adsz. Ez újabb 30
mp. Lásd. melléklet.

Magyar szempontból izgalmas a "B" kategória, mert most fog eldőlni, hogy
hazai versenyzőnk nyeri-e a kategóriát (Károlyi Gergely -SPA, vagy
Pintér Ábel -DVTK, vagy a máig ismeretlen Judit More -hátulról előre
fuss). Nekik is van esélyük erre, mint nekem is, hogy a "Professzor
urat" befogjam.

Jaaaa. Verseny előtt mindenki esélyes.

Gyertek, ma Spanyolország, azon belül Valladolit parkjai
<https://www.google.hu/maps/@41.6531901,-4.7269861,1587m/data=!3m1!1e3?hl=hu>
várnak rátok. Este pedig Magyarország-Lengyelország.

A pályát lenyomtam, megyek megnézem, hogy mire elég a 374 mp + kitudja
még mennyi másodperc a hibákért. Ez csak 23:30 után derül ki.
http://temposim.yq.cz/tempo.cgi

Ui: jövő hét szerdán Hungarian TORUS TempO Trophy 3. futam
Nagykovácsiban. Még tele kocsi sem kell hozzá. :))