[Tajfutas] tanácskérés (tájfutó versenyre járásra is alkalmas) autó vásárlásához

Public public at pa-design.hu
2021. Már. 13., Szo, 21:33:10 CET

Szia Tamás!

Egyetértek Kálmánnal!

Van az a kis bolt felirat-jót, olcsót, gyorsan...és ebből kettőt választhat a vevő...
A megadott igényeknek nincs reális közös halmaza és egy ma gyártott autótól 15-20 éves problémamentes futást várni teljesen abszurd. Nem véletlen tartanak a garanciák 3...7 évig vagy 100-150e km-ig mert eddig működnek hibátlanul. Ezek fölött már biztosan elszáll valami főbb alkatrész a kopó alkatrészeket meg minimum egyszer már cserélni kell. A kis fogyasztásnak ára van, a felhúzott kis cm3-is motorok nagyon érzékenyek és költséges a javításuk. A japán autókról jókat mondanak ( nekem mondjuk nem volt) de az egyik barátom Toyota Yarisa ami 7 éves és 160e km volt benne 680 ezres számlával ajándékozta meg...elektronikai és adagolási gondok javítása. Érdemes úgy választani hogy a vételár 30-40%-a még rendelkezésre álljon mert egy használt autónál akár egy héten is belefuthatsz egy költséges szervízbe. Ha szeretnél tájékozódni vagy elbizonytalanodni akkor ott a sok Totalcar használt teszt, MűhelyPRN vagy a Becsületesnepper. Vagy válassz egyet amit szeretnél és kezdj el valami felső hatalomhoz imádkozni😄.
Szerintem használt autót venni olyan mint rulettezni...vagy bejön vagy nem.
De hogy valamit mondjak is... egy szerelő ismerősöm ( ha megkérdezik) Suzukit szokott ajánlani mert olyat sosem szerel...szerinte azokkal van a legkevesebb baj. Egy benzines Sx4 S-cross jó lehet...magasabb az átlagnál, igénytelen motor és 3 milla körül már kaphatsz egy 6-7 éveset.

Üdv,
Pap Attila

Az iPhone-omról küldve