[Tajfutas] Versenynaptár

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2021. Feb. 26., P, 21:35:46 CET

Sziasztok!

Húsvétkor egyáltalán nem lehetett volna sprintet rendezni a kiszemelt
pécsi területen, így legalább van esély, hogy majd a nyáron használatba
is kerül a térképed, Janó.

A vírushelyzetet elnézve szerintem a következő két hónapban inkább kis
helyi versenyek rendezésében kéne gondolkodni, mint nagyokban. Még ezzel
is jobban járunk a cseheknél meg a szlovákoknál, ahol ki sem lehet
mozdulni a járásokból.

Sajnos a budapesti 3SZ-rendezőket is lasszóval kell fogdosnunk, pedig az
átlag résztvevői létszám folyamatosan nő. Ha véletlenül valaki szívesen
vállalna egyet, vagy akár csak pályakitűzést-felvezetést, keresse a
BTFSZ főtitkárát, Egei Petrát, és/vagy Hegedűs Bélát!

Üdv,
Skuló Marci