[Tajfutas] Versenynaptár

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Feb. 26., P, 19:12:40 CET

Sziasztok,

Engem annyiban érint a Mecsek Open '21 időpontjának megváltozása, hogy
elviekben én készítem a sprintfutam térképét.

A Mecsek Open '20-ra kezdtem el készíteni a térképet 2019.11.01-én, és
72 órányi munkát követően 2020.03.15-én leálltam vele, mert az ismert
okok miatt nem került megrendezésre a verseny. A térkép elkészült, csak
át kellett volna forgatni az új jelkulcsra.

Akkor még reménykedtem abban, hogy az én térképem lehet az első, ami
kupaversenyen ISSprOM jelkulccsal készül.  Az eltelt egy évben a
rendezők részéről senki nem keresett meg (igaz, más sem) és ha nem
olvasom Tamástibi levelét, akkor még az időpontváltozásról sem
értesültem volna.

Pécs-Meszes egy nagyon elzárt vidék, pár tájfutó él itt a környezetemben.