[Tajfutas] térképhasználat

Molnar Tibor molnar at ggki.hu
2021. Feb. 12., P, 09:27:45 CET

Kedves Péter!

Megszólítva érzem magam mint "az egyik vidéki klub "
Amikor 2010-ben az elektronikus példányt megvásároltuk, a nyomtatott
könyvecske már évek óta a könyvespolcom kiemelt szektorában "figyelt".

Az elektronikus verzió megjelenésekor az vezérelt, hogy e nemes
kezdeményezést az anyag megvásárlásával is támogassuk!

Igen, valóban feltettem az egyesület honlapjának egy rejtett csak a
klubtagoknak szóló "titkos" zugába, és Te ott találtál rá.

Valóban hibáztam, hogy a klubtagoknak szóló könyvtárt
(kellő számítástechnikai ismeretek hiányában)
nem tettem jelszóval védetté.

Jelzésedre az elérhetőséget, akkor megszüntettem.!
A történtekért most utólag ismét elnézésedet kérem!

Üdvözlettel:  Molnár Tibor

ui:
A Sopron környéki tájfutó térképek itt elérhetők, edzés céljára szabadon
használhatók:
http://sopronitajfutas.hu/Terkepek/index.html