[Tajfutas] térképhasználat

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2021. Feb. 11., Cs, 16:10:08 CET

Sziasztok!
A szerzői joggal nem csak a térképeknél van baj. Amikor én 2010-ben újból
kiadtam a 70-es években írt könyvecskéimet, az egyik vidéki klub az
elektronikusan megküldött anyagokat feltöltötte a honlapjára, ahonnan bárki
szabadon letölthette, én is így találtam rá. Amikor ezt szóvá tettem,
felajánlottam, hogy további néhány példány áráért megkapják a jogot, hogy a
klub összes tájfutója szabadon letölthesse. Ezt elutasították, az összeg
nem volt annyira jelentős, hogy bármilyen jogi lépést tegyek.
Megjegyzésként csak annyit, hogy az eladott példányokból befolyó összeg
csak arra volt elég, hogy kifizessem a gépírónőt, aki a szöveget felvitte a
számítógépre.
Üdv
Oldgombi

Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu> ezt írta (időpont: 2021. febr. 9., K,