[Tajfutas] Senior Világbajnokság - marketing

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2021. Aug. 11., Sze, 08:18:45 CEST

Sziasztok!

Tartom magamat a csendhez, ezért inkább egy másik témát szeretnék bedobni a
szenior VB ürügyén.

Nagyon jó, idősebbek számára is nagyszerűen olvasható térképek készültek
erre a versenysorozatra. Miért nem lehet a Szenior II társaságba tartozó
versenyzőknek a hazai nagy versenyeken is ilyen térképet adni a kezükbe?
A Salgótarján közeli (Kazár) idei KOB térképét képtelen voltam olvasni a
gyenge szememmel. Pedig rajtam volt egy jó szemüveg is. A tegnapi erdei
selejtező térképét a pálya elejétől a végéig prímán tudtam olvasni, nemcsak
szemüveggel, hanem azután is, hogy a 2. hosszú átmenetben egy sűrű helyen
elvesztettem a szemüvegemet, és szemüveg nélkül folytattam.

A két sprint futammal kapcsolatban azt szeretném közölni, hogy nagyon jó
volt a 3000-es méretarány. Nem tudom, vajon az MTFSZ még mindig köti az
ebet a karóhoz és nem engedi ezt a méretarányt a hazai rangsoroló
versenyeken. 4000-es térképek esetén a vékony vonalak, vékony átjárók
olvashatatlanok számomra. Egy-egy átjáró esetén nem tudom eldönteni, hogy
van-e vagy nincs. Ezért inkább eleve kerülő utat választok, nehogy vissza
kényszerüljek fordulni az átjárás lehetetlensége miatt. (A legtöbb ilyen
esetben utólag konstatálom, hogy volt ott átjáró, ahol bizonytalan voltam
benne.)

A szenior vb 3 eddigi futamán a pályák többségét is maximális dicséret
illeti. A kivétel a sprint selejtező, ahol az én kategóriám pályája túl
egyszerű futópályának bizonyult. A sprint döntő már technikásra sikerült,
ha nem is annyira technikásra, mint például a Hungária Kupa várpalotai
futamára és az utóbbi évek rövidtávú országos bajnokságaira kapott
térképeim. Bár - bocsánat, hogy ismétlésbe bocsátkozom -, az utóbbiakon a
4000-es méretarány is ludas lehetett abban, hogy többször is hibáztam.

Üdv:
Kéri Gerzson