[Tajfutas] Senior Világbajnokság - marketing

Katalin Tóth tothkatalin1007 at gmail.com
2021. Aug. 10., K, 21:24:37 CEST

Örülök, hogy a levelemre elindult valami diskurzusféle. Jó olvasni, hogy
ennyi helyen megjelent a Senior VB, mint hír.  Bevallom, most csak
átfutottam a leveleket, de holnap biztosan meg fogom nézni a
riportokat!!!!!

dr. JANKÓ Tamás <jankot at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2021. aug. 10., K
16:41):