[Tajfutas] eltévedt gyerekek járványos időben

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2021. Ápr. 26., H, 12:12:52 CEST

Hát, őő, a *mutogatós bácsi* szerephez ne térjen vissza ha lehet!
De!
A rendezők előírják a maszk viselését a rajtban, tehát mindenki zsebében
ott lapul a maszk futás közben. Ezek szerint lehet segítséget nyújtani
eltévedt, kétségbe esett gyereknek a vírus helyzetnek megfelelő előírások
szerint. Előveszed a maszkot, felteszed a szádra, orrodra. Közelebb lépsz a
síró gyermekhez és az egyébként szokásos módon útba igazítod.
Lehet segíteni úgy is, hogy rávezeted hogy megtalálja helyzetét a térképen
és még az új útvonal terv kitalálásában is segíthetsz csak szóbeli
utasításokkal. Ez ugyan több időt vesz igénybe, de hatásosabb segítség és
még a térképét sem kell megfogni.
Van emberséges megoldás.
Üdv:
Kati