[Tajfutas] zalaegerszegi helyi közlekedés

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2020. Sze. 11., P, 23:28:23 CEST

Szia!

Amit írtál buszt azzal nem menj! Az rossz felé menne…

A templom előtt szállj fel a 11-es helyijáratra, majd a McDonalds előtt szállj le. Innen a 8-as busszal menj az Eötvös iskoláig, onnan pár perc séta az Apáczai ÁMK!

Vagy a templom túl oldalán a Kölcsey gimnáziumnál szállj fel a 10-es buszra, amiről a strandnál – most épül -  (vagy Éva presszó) szállj le és a szembe lévő oldalra menj át. Itt szintén a 8-as busszal tudsz eljutni a Eötvös iskoláig!

(a 8-as busz hétvégén fél óránként megy azt tudom)

üdv

Fehér Ferenc