[Tajfutas] zalaegerszegi helyi közlekedés

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2020. Sze. 11., P, 14:39:57 CEST

Sziasztok!
Azt kérném a hely iközlekedést ismerő sportársaktól, hogy tájékoztassanak,
van-e további lehetőség a vasárnapi versenyközpunt megközelítésére. A
szállásunk az olai templomnál lesz. Amit én találtam, az a következő:
helyközi busszal az autóbuszállomásra, onnan a szentkozmadombjai busszal a
Becsali út 59. sz. megállóig.
Úgy látom, helyi buszjáratok vasárnap reggel nekünk megfelelő időpontban
nincsenek. Ha mégis tudtok egy olyan járatot, ami némi gyaloglással
alkalmas, írjátok meg.
A buszmenetrend a sok betét- és elágazó járat, meg a munkanapi-vasárnapi
változatok miatt nehezen áttekinthető.
Köszönettel
Oldgombi