[Tajfutas] Egy térkép evolúciója avagy a térképészet revolúciója

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Okt. 25., V, 19:27:44 CET

A Jakab-hegyi Avar-gyűrű földsáncról találtam néhány képet, ezek alapján
nyugodtan mondhatjuk, hogy a lézerszkennelés adataiból kiértékelt
szintvonalak jól adják vissza a terjedelmes domborzati formát.
Kiegészítettem a *blogbejegyzést
<https://o-mapper.blogspot.com/2020/10/egy-terkep-evolucioja-avagy-terkepeszet.html>*
több képpel, és régészeti leírással, mely szintén a hely lézerszkennelt
domborzati felmérését mutatja be.
A holnapi, *Hétfőn Hétkor
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSelA4xwPIznvG1FNO0ZBzw2paQ4qc3fyaC9sg4fzvZ1pRUU-A/viewform>*
webinárium az OCAD11-12 programról szól, aminek része egy
lézerszkennelt adadokból tájfutó térképezéshez használatos szintvonalak és
hátterek generálására szolgáló modul. Holnap nem biztos, hogy ez is sorra
kerül, de a következő Hétfőn Hétkor előadáson egész biztosan.
Továbbra is szeretném segítségeteket kérni a *webináriumokkal kapcsolatos
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd5kQTL5VKVgIzYoXrWUllZxM0tSqlDQt7ARtl0f5Lm8_Mq0A/viewform>*
igényfelmérő lap kitöltésével. (fényképek: pinterest és wikipédia)
Erdélyi Tibor

[image: image.png]

György Bozán <bozan.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 25., V,
17:11):