[Tajfutas] ONEB 2020 Jakab-hegy - fotóim

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Okt. 10., Szo, 17:42:51 CEST

Sziasztok,

Az alábbi linken megtekinthetők a ONEB-n készített fotóim.

Cél-Rajt-Pálya-Cél sorrendben.

https://drive.google.com/drive/folders/1RR0sahdRu5rG8setcKSQ0szK6RztHC02?usp=sharing

A NyTR pályát számtalan esés mellett teljesítettem, ezért az utolsó
előtti pontra a bérelt dugókám elhagyott. Egy száraz árokban vagy
meredek oldalban lehet Farkas forrás előtt vagy után.

11.30 volt a rajtidőm és a képek tanúsága szerint 12.44-kor érkeztem a
célba. A tervezett 60-n belüli idő helyett 74 percre sikeredett
gyalogolva, fotózva
<https://liveresultat.orientering.se/followfull.php?comp=18423&lang=hu#NYTR>
a pálya.

A Lidar térkép pontos volt, a pálya vonalvezetése lehetett volna
humánusabb is. Pl. miért kell hurok egy pályába, ha van terület bőven
átmenetek tervezésére?

Itt résztávoztam (100 méterek) 40 évvel ezelőtt. (Mohosi kiskút)
https://drive.google.com/drive/folders/1RR0sahdRu5rG8setcKSQ0szK6RztHC02