<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=ISO-8859-2">
</head>
<body>
<p>Sziasztok,</p>
<p>Az alábbi linken megtekinthetők a ONEB-n készített fotóim.</p>
<p>Cél-Rajt-Pálya-Cél sorrendben.</p>
<p><a class="moz-txt-link-freetext" href="https://drive.google.com/drive/folders/1RR0sahdRu5rG8setcKSQ0szK6RztHC02?usp=sharing">https://drive.google.com/drive/folders/1RR0sahdRu5rG8setcKSQ0szK6RztHC02?usp=sharing</a></p>
<p>A NyTR pályát számtalan esés mellett teljesítettem, ezért az
utolsó előtti pontra a bérelt dugókám elhagyott. Egy száraz
árokban vagy meredek oldalban lehet Farkas forrás előtt vagy után.</p>
<p>11.30 volt a rajtidőm és a képek tanúsága szerint 12.44-kor
érkeztem a célba. A tervezett 60-n belüli idő helyett <a
moz-do-not-send="true"
href="https://liveresultat.orientering.se/followfull.php?comp=18423&lang=hu#NYTR">74
percre sikeredett gyalogolva, fotózva</a> a pálya.</p>
<p>A Lidar térkép pontos volt, a pálya vonalvezetése lehetett volna
humánusabb is. Pl. miért kell hurok egy pályába, ha van terület
bőven átmenetek tervezésére?</p>
<p>Itt résztávoztam (100 méterek) 40 évvel ezelőtt. (Mohosi kiskút)
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://drive.google.com/drive/folders/1RR0sahdRu5rG8setcKSQ0szK6RztHC02">https://drive.google.com/drive/folders/1RR0sahdRu5rG8setcKSQ0szK6RztHC02</a><br>
</p>
<p>Üdv,</p>
<p>Janó<br>
</p>
<p><br>
</p>
</body>
</html>