[Tajfutas] ONEB Pótszimbol (szintemelkedés)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Okt. 6., K, 00:56:00 CEST

Sziasztok,

Csatolok egy összefirkált térképet a 40 évvel ezelőtti
edzésútvonalakról, és résztávos edzések helyszíneiről. + van rajta egy
NyRT útvonal elképzelés + feliratok.

A versenyen visszatérek a tett (javításom) színhelyére a 30 éve utoljára
látott légaknához és a környezetéhez.

Name: Jakab ONEB elképzelés.pdf
Type: application/pdf