[Tajfutas] Javaslat az éjszakai versenyzés fejlesztésére

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Nov. 30., H, 21:17:35 CET

Kedves Janó!

Ott, ahol a helyi kluboknak fontos, lesz megyei szövetség továbbra is (pl.
a BTFSZ biztos megmarad). Ez azonban csak ott várható, ahol jelenleg is van
érdemi aktivitás a megyei TFSZ-ben, vagyis kb. 2-3 megyében. Más kérdés,
hogy valóban a megyei szövetségek-e a legjobban pozicionáltak az éjszakai
tájfutás fellendítésére.

Üdv,
Gárdonyi Márk

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov.