[Tajfutas] Javaslat az éjszakai versenyzés fejlesztésére

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Nov. 30., H, 19:51:35 CET

Sziasztok,

Szia Iván és a javaslat összeállítói,

Most tudtam csak elolvasni az anyagot, javaslatot, előterjesztést.

Szuper! Így kell kinéznie egy komoly tanulmánynak.

A javaslat több helyen említi a megyei szövetségeket és
szerepvállalásukat szorgalmazza:

*/Elnökség kérje fel a budapesti és megyei szövetségeket, budapesti és
megyei szövetségek vállalják fel/*

A kérdésem az, hogy jövőre lesznek-e még megyei szövetségek a sportágunkban?

https://www.tajfutas.hu/hirek/12-altalanos/1946-szeptemberi-elnoksegi-ules-6

pl. BMTFSZ élt 50 évet?