[Tajfutas] Fejlámpa - javítás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Nov. 25., Sze, 13:36:28 CET

Sziasztok,

Első éjszakai bajnokságomon a Miksi által írt összeállítással futottam.
Akkor 1974-t írtak. http://tajfutas.szieberth.hu/ob/O%C3%89EB/1974#F17A

Az első ponton kialudt a lámpám fénye. Izzó csere a sötétben. Bekapcs és
ég! Ujjé, és ekkor jöttem rá, hogy csak az volt a gond, hogy az ujjammal
előzőleg lekapcsoltam a lámpát. Pár pont múlva utolért egy vonat, amire
fel is szálltam.