[Tajfutas] Az éjszakai versenyzésről és Délutáni Lámpás Edzés

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Nov. 24., K, 14:30:12 CET

*Támogatjuk a kezdeményezést, a Margitsziget valóban optimális a kezdésre *(ha
eltévedsz, előbb utóbb vízpartra jutsz 🙂)*!*
*Felhívjuk a figyelmet* a nyári Budapest Sportnapra, BTFSZ támogatással
készült Margitszigeten lévő, a szökőkúttól induló 3 féle (1, 2, 3 km-es)
*MapRun* pályára, akár ma sötétedéstől, de világosban is.
Letölthető, *nyomtatható térképek* itt találhatók, a *pontokról fényképes
album is:* *https://drive.google.com/drive/folders/1jPbfh9vJpLeszB_Mjd6uwCcBpWw1MOod
<https://drive.google.com/drive/folders/1jPbfh9vJpLeszB_Mjd6uwCcBpWw1MOod>*
Töltsd le a neked tetsző pályát a telódra, ha neked kell, nyomtass hozzá
térképet, és irány a Margitsziget!
Ezenkívül vár még az országban *165 helyen
<https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1McR5j1K3kd5VcIfP8vasLVQlnOamWEiJ&ll=47.51533874908846%2C19.042649798288306&z=13&fbclid=IwAR2f6H9jXktRBK3z_-Pq33dU0Un4mWUFZu_SwZWdNrbRcYPxjonyzA2VP1g>*
számtalan MapRun pálya, biztatunk mindenkit a használatukra, és a *MapRun
Kupába nevezéssel <http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/7509>*
sorsoláson is részt vehetsz!
Ha az *EntryLight- <http://www.entrylight.hu/hu/frontend/esemeny/show/129>*ban
a nevezésnél a megjegyzés rovatba beírod, hogy "sötétben", *teljesítésed duplán
számít majd* a sorsolásnál!
MapRun csapata

[image: mozaik.jpg]