[Tajfutas] Az éjszakai versenyzésről és Délutáni Lámpás Edzés

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2020. Nov. 24., K, 12:33:58 CET

Sziasztok!
Egy korábbi levélben javaslatokat kértem az éjszakai versenyzés
fejlesztésének lehetőségeire és módjaira. Tíz sporitól kaptam válaszokat,
ezeket felhasználva készült egy javaslat. E javaslatot, egyeztetések és az
azoknak megfelelő átdolgozás után benyújtom az Elnökségnek és közzéteszem a
listán is.

Többek egybehangzó javaslata volt, hogy a téli hétközi holtidényben
indítsunk délutáni lámpás edzőversenyeket. Ezek célja kettős
1) Hétközi versenyzési lehetőség azoknak, akik ezt a szezonban már
megszokták (pl. 3Sz).
2) Az éjszakai versenyzés népszerűsítése ELSŐSORBAN A FIATALOK KÖRÉBEN.
Örömmel jelenthetem, hogy Hegedűs Béla fogékony volt az ötletre és december
9-én versenyt rendez a Margitszigeten fél 5 és 6 közötti rajtolással, a
kiírást a szokásos módon ő majd közzéteszi.
Hasonlóra bíztatnám a vidéki nagyobb klubokat is!

Az éjszakát csak most kezdők számára felajánlom, hogy beszerzek és
feltöltök annyi olcsó, de abszolút használható fejlámpát, amennyit a nekem
privátban küldött levelekben kértek, darabja 3 eFt (ld.
https://hetiolcso.hu/3-fenyszoros-profi-fejlampa
).

ITT AZ ALKALOM AZ ÉJSZAKAI VERSENYZÉS KIPRÓBÁLÁSÁRA, A MARGITSZIGET
OPTIMÁLIS A KEZDÉSRE!

Lux Iván

Ui: Nem tudom, hogy a Szigeten most ingyenes-e a parkolás (majd tisztázom),
de a híd újpesti végén igen, onnan a Sziget 10 perc séta.