[Tajfutas] Silvanus SE téli edzés sorozat

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Nov. 20., P, 21:13:35 CET

Amit írsz, azzal az a baj, hogy a versenyértesítő pont arra hivatkozik
hogy:
 *"Hatályba lépett a Kormány 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendelete, amely
alapján folytatódhatnak az egyesületek, klubok edzései, ha versenyszerű a
sportolás célja."*

Lehet, ezt ki kellene venni belőle.

Vajda Zsolt Tamas <matri at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov. 20., P,
21:04):