[Tajfutas] Maszkot fel!

Palumbi Edit eci.pp at indamail.hu
2020. Nov. 11., Sze, 07:23:43 CET

Vagy itt:http:// pandemia.hu/koronavirus-magyarorszag/
-- Eredeti üzenet --
Feladó: Kelemen János<kelemen.janos111 at t-online.hu>Címzett: tajfutas at lazarus.elte.hu<tajfutas at lazarus.elte.hu>Elküldve: 2020. november 11. 0:0Tárgy : [Tajfutas] Maszkot fel!

    Sziasztok,
    22:30 tájékán vált elérhetővé, olvashatóvá. Az MTFSZ elnöksége is
      biztosan ezt tanulmányozza.
    https://magyarkozlony.hu/dokumentumok/e35363d964683da1d1a8b57aa9220fe36dfb5f7f/megtekintes
    + és a sógorok honalapja, akiket szerintem már napokkal ezelőtt
      beelőztünk:
    https://covid19-dashboard.ages.at/dashboard.html
    Augusztus 13-n írtam egy levelet (nem ide a levlistára, de
      könnyen kitalálható, hogy hova) amiben az egyik kérdésem így
      szólt:
    Rendszeresen követem a koronavírussal összefüggő adatokat, úgy a
      hazai és érintettség kapcsán az osztrák információkat is.

      Szeretném megkérdezni, hogy megoldható-e, hogy a hazai oldalon is
      szerepeljenek könnyen követhető és áttekinthető grafikák,
      diagramok, mint az osztrák honlapon?
    A válasz:   Köszönjük a megkeresését. Első
          felvetésével kapcsolatban köszönjük észrevételeit és
          javaslatait.

Tajfutas at lazarus.elte.hu