[Tajfutas] Keressünk új, nagyon jó, de a tájfutásból eddig kimaradt terepeket!

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2020. Május. 28., Cs, 09:59:04 CEST

Sziasztok!

Én 20 évvel ezelőtt futottam a Haragistyán, de igazából nem különbözött
semmiben az azóta már tájfutásra bevont szomszédos területektől
(Szelcepuszta, Derenk, Vörös-tó).

Amiről Miklós ír, az szerintem valamelyik régi Dél-hegy térkép lehetett.
Ennek egy része újra lett javítva 2011-ben a PCSB-re, viszont azóta sem
volt használva. Holott a terület még csak nem is védett, tehát
engedélyeztetési szempontból viszonylag könnyű, és Budapesthez is közel van.

Egy térkép elkészítése gazdasági kérdés is, akkor éri meg igazán, ha
rendszeresen van használva.

Üdv,
Skuló Marci