[Tajfutas] Keressünk új, nagyon jó, de a tájfutásból eddig kimaradt terepeket!

Csikós Miklós csem at invitel.hu
2020. Május. 27., Sze, 10:11:59 CEST

Sziasztok!

Én kb. 10 évvel ezelőtt nagyon jót futottam Bánk környékén. Akkor Petró Gézától kaptam egy már akkor is múzeumi példánynak számító térlépet, s azon futottunk. A táj is, a növényzet is, a terep is csodálatos volt.

A térkép tanúsítja, hogy Nógrádban, illetve a Cserhátban is vannak, illetve az akkori klubok szerint voltak jó terepek. S a Börzsönyben, illetve a Cserháton könnyebb akár egy napos versenyeket is rendezni, lásd Pilis, Vértes, Kiskunság.

Üdv.:

Csikós Miklós