[Tajfutas] Örüljünk?!

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2020. Május. 1., P, 09:07:13 CEST

Sziasztok!

A tömegrendezvények tilalmával kapcsolatban: a speciális szabály mindig
erősebb, mint az általános, márpedig a sporttal kapcsolatban hoztak egy
speciálisan arra vonatkozó rendeletet. Ergo azt kell alkalmazni.

Zárt körülmények: ez szerintem a nézők kizárására vonatkozik, nem pedig
fedett pályás versenyre. Vagy vannak fedett pályás lóversenyek?

A terepek engedélyeztetése viszont valószínűleg nem lesz egyszerű. Arra
senki se számítson, hogy jövő hétvégén elindul a versenyszezon! Ebben a
helyzetben minden hivatalos rendezvényt különösen gondosan kell
előkészíteni. Egyelőre örüljünk annak, hogy társas edzést már lehet tartani
és várhatóan nyáron már lesznek versenyek is!

Üdv,
Gárdonyi Márk

Szabó László <lacoqa at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj. 1., Pén
8:40):