[Tajfutas] Örüljünk?!

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2020. Május. 1., P, 08:40:22 CEST

  Sziasztok!

A megjelent rendeletre hivatkozva, bár Fehér Ferivel általában
egyetértek én nem mernék versenyt rendezni. Edzést szervezhetünk, én
eddig is futkároztam.

szabó laci

Egy új hír:

  Semmilyen tömegrendezvényt, így az 500 fő alattiakat sem
engedélyezik Magyarországon augusztus 15-ig a koronavírus-járvány
miatt – mondta a kormányszóvivő az M1-en.

  Szentkirályi Alexandra a műsorvezető kérdésére azt közölte, fontos
pontosítást szeretne tenni: