[Tajfutas] TF feladványok_1

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 26., Cs, 16:55:48 CET

Sziasztok,

Vegyük Orsi levelét egy kihívásnak (és Solyómét is). Vegyük fel a
kesztyűt. Dobjunk ide a listára feladványokat, még ha azok sokak számára
ismertek is.

Az én feladványom, akarom mondani László F. Csabáé a Tájfutók könyve c.
munkájából (198?) való. A mellékelt színes változat a "Légy üdvözölve a
természetben - 2000" c. oktató CD-n található meg.

Word93 dokumentum. Engedélyezd a Makrók használatát és kattints rá a
Bővítmény fülre és akkor használhatod a megoldások megjelenítéséhez,
elrejtéséhez a piros és zöld bója ikonokat. (Lásd. mellékelt kép bal
felső sarka) A házikó jelre ne kattints, böngésző kezdőlapjára visz el.

Nekem könnyű lesz riposztolnom. (Levelem írásakor Orsi pályáján a 3.
pontra értem. A kis tisztásra.)

Üdv,

Janó, aki várja a "gyerekek" visszajelzéseit

Name: Bója ikonok.jpg
Type: image/jpeg