[Tajfutas] Szájmaszk és/vagy csősál??

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Már. 26., Cs, 15:21:06 CET

Eü. közeli információim szerint akkor véd a maszk, ha ráfeszül az arcra,
mert különben ott jön a beszíváskor a levegő, ahonnan könnyebb az útja,
azaz alul, felül, oldalt.
Én házi készítésű maszkot használok, tele van vele a net, kézzel varrva is
15 perc. A rongyoszsákból a legműszálasabb anyagot kerestem ki, mert az nem
nyeli el a vírusokat. Szűrőnek bele lehet varrni mikroszálas törlőkendőt.
Ha felülre drótot applikálunk, az orrnyeregre rányomva elég jól zár. A
fontos, hogy outdoor helyzet után ezen kívülről ott lehetnek a vírusok,
úgyhogy hazaérve azonnal bele kell dobni a fertőtlenítőbe!
És ami még nagyon fontos a frontvonalban dolgozó családtagjaim szerint,
hogy esetlegesen vírust tartalmazó kezünkkel se az arcunkhoz, se a
szemünkhöz ne nyúljunk, mert ott is be tudjuk vinni a szervezetünkbe!

De hogy egy kis tájfutás is legyen, figyelemelterelésként elküldöm nektek
azt a feladatot, amit a szparis gyerekek kaptak (a többi között).
Tetszett nekik, hátha köztetek is van, akit elszórakoztat az elméleti
tájfutás.
A szöveg alapján a kijelölt rajttól be kell rajzolni a pályát!
Jó szórakozást:)!

Krasznai Orsi
[image: image.png]     Alatta 😃