[Tajfutas] 500-as limit-használjuk ki az időt

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Már. 13., P, 19:16:57 CET

Szia Serdülő,

Igen, feltöltheted a felületre. Nekem nincs még Facebook fiókom.

És máris egy kérdés a "szakemberekhez". A mellékletben az ISSprOM2019
színskálája látható.

Az alacsony forgalmú utakra, betonfelületekre két barna is szerepel a
táblázatban (sőt három, a 44-s is) a 36 Upper braun (felső) és 39 Lower
braun (alsó) sorszámú.

Melyiket mikor praktikus használni? Átforgatásnál melyiket ajánlott
választani?

Ui: ma kaptam az alábbi tájékoztatást fiam könyvtárából, ami egyben
aMecsek Open '20 <https://www.facebook.com/pvmtajfutas/>
versenyközpontja lenne, hogy:

"Összhangban a 41/2020. (III. 11.) Kormányrendelettel, a Csorba Győző
Könyvtár és a Pécsi Tudományegyetem Egyetemi Könyvtár és Tudásközpont
vezetése úgy döntött, hogy a Tudásközpont épületét 2020. március 12-től
határozatlan időre bezárja."

?????????