[Tajfutas] 500-as limit-használjuk ki az időt

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2020. Már. 13., P, 17:36:06 CET

Janó, nagyon jó anyag, aktuális tájfutó térképész probléma, lehet tanulni
belőle. A probléma lényege: a régebbi jelkulcsú térképek átalakítása az új
jelkulcsnak megfelelően, OCAD9 programmal való további felhasználásra. Az
is aki nem annyira ért a tájfutó térképezéshez, láthatja a két jelkulcs
közti különbséget, és képet kaphat az esetenkénti térképészeti
nehézségekről, de mindenre van megoldás.
Ott a helye a két napja létrehozott *OrienteeringMappers
<https://www.facebook.com/groups/261396391518926/>* Facebook csoportban. Ha
tudod töltsd fel oda is, ha nem, akkor ha megengeded felteszem.

Köszönettel
ET

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. márc.
13., P, 16:14):